Ben hamileliğimin başında koltuk altımda şişlik farkettim derinde daha hamile olduğumu bilmiyordum sağlık ocağına gittim gösterdim randevu aldım dahiliyeden sonra ultrasona girdim reaktif lenf olduğu söyledi sonra üstünde yine çıktı altındaki gitmeden ona lenf demedi beze galiba lenf nodu değildi hamilelikte olduğunu falan söylemişler ağrılı falan cıktı benim gece terlemem vs de yok reaktif densede ister istemez hemen geçsin istiyorum