bebekyolculugu Sanırım yarın pik olacak şu an değerlendirmeli miyim? 10 dakika beklettim testi. İş saatlerinden dolayı testi bu saatlerde yapacağım artık. Uyanık varsa yazarsa sevinirim.
Esma006 bebekyolculugu sıvı almadın demi iki saat canım bu hafta var muhakkak yumurtlama değerlendir yine
hard bnce yarın değerlendir ve bir sonra ki gün değerlendir canım 2 gebeliğim de ovulasyon testiyle kaldı bnm tam net kırmızı günü yarın yarından sonra görürsün
busesahin hard bu testleri tahmini yumurtlama tarihlerinizde mi yapıyorsunuz yoksa her gün mü yapıyorsunuz
hard busesahin adetinin 5 günü başla tam net kırmızı olasaya kadar devam et bn sabahları ilk idrarla yapıyordum planlı gebelik istediğim için 2 oğlumda da ovulasyon testi kullandım ☺️☺️
hard smyyy95 bnce o fark etmiyor bn o şekil yaptım 2 gebeliğim de o şekilde yaparak kaldı bn kendimde nasıl yaptıysam o şekil söylüyorum herkes nasıl yapmak isterse o şekil yapar
bebekyolculugu asellinaaa göremedim canım, Ovulasyon da kıpkırmızı olması lazım hayırlısı olsun yinede
asellinaaa bebekyolculugu silik var ama her gün yapicam dimi bu ovulasyon testini iyice kıp kırmızı olacak
bebekyolculugu asellinaaa evet ikisi de aynı eş değerde kırmızı olunca pik eğer aksam benim pik olursa etiketlerim seni takipte kal
aybikd busesahin  Ben içim rahat etsin diye ilk bir hafta günde bir test yaptım aynı saatlerde ama aşırı silikti çöpe attım onları. Sonra kırmızılaşmaya başlayınca iki test yaptım. Pik olursa kaçırmak istemedim.