minnosss58 Papatya-18 bağırsaklar da bakteri bulunduğu için önerilmiyor. Alacağınız yer yeterince hijyenik mi değil mi bilemezsiniz o yüzden riske atmayın bence yemeyin
hard Papatya-18 canım valla bnm de çok canım istemişti doktoruma msj attım canın çok istediyse 1 kereye mahsur yiyebilirsin dedi normalde sakatat yasak ama birkereliğine ye canım ☺️☺️
ipekdemirtas Papatya-18 benim doktorum temiz bir yerde iyi pişmiş şekilde yiyebilirsin demişti, defalarca da yedim sadece çok iyi pişirilmesini rica etmiştim
badhomian danım markette kokteçler var alıp evde kendin pişir için tahat ermiyorsa içinde kalmasın ye