Ben siirte kalıyorum ama memleketim değil 2 senem olacak burda. Benim arkadaş çevrem hep özelde sezeryan doğum yapmış ama ben normal doğum yapmayı çok istiyorum. Özel son haftalarda herkeste olduğu gibi bir iki sorunla sezeryana yönetiyor. Keşke normal yapsalar gene para alsalar ama öyle bir durum yok. Ondan dolayı buranın araştırma hasatensini arastiyorum. Temizlik tek oda mı diye İnt sitesine kadar baktım iyi görünüyor ama gecelerin tavrını ve açık bir şekilde net değil tekli oda mı oluyor. Eger siirt merkezde normal doğum yapan varsa veya bir tanıdığın varsa sorumu cevaplayabilir mı lutfennn