Beskisiyiz Merhaba 33 haftalık gebeyim ve çok fazla sol göğsümde ağrı var normal mi daha önce yaşayan var mı bu durumu?
aysetutucu Beskisiyiz 22+6 haftalık olduk , benım de sol göğsüme ara ara bisey batıyor çıkıyor sanki genellikle solda , sağ çok nadir oluyo neden acaba , ekg falan çektirdim temiz çıktı