Suni sancı ile doğum başlatılır mi. Bu ikinci doğumum olacak inşallah doktor bebeğin başı bir hafta önde gidiyor normal doğumu zorlar diye suni sancı lafı geçirdi ki ben duymak istemiyorum. Çünkü ilk doğumum suni sancı ile oldu çok zordu benim acı eşiğim düşük olduğu için zorlandım baya. Kendi sancim ile doğum nasip olmayacak mı kizlar bana 😣