13+5 haftalık hamileyim kızlar ve son birkaç haftadır saçım yıkadığım gibi yağlanıyor, yani öyle 1 gün falan bile değil kuruttuktan sonra bile yağlanmış hissediyorum, şampuan da değiştirdim yine aynısı oldu. yaşayan var mı başka? be yapabilirim acaba geçmesi için