elifff8 valla herhangi bir belirtim yoktu hatta ben olmayacak kafasındaydim çünkü kasık ağrım vardı adet olacakmışım gibi tam 13 gün sonra test yaptım bana göre bisey yoktu görümcem baktı nasıl görmediniz ikinci çizgiyi dedi bir gittim baktım çok silik bir çizgi daha var sonra gittik kan verdim 30 çıktı 2 gün sonra tekrarla dedi doktor 100 çıkmışti