elifff8 Bu Çarşamba aşılama olacağım daha önce yapanlar kendinizle götürdüğünüz bişey oldumu evlilik cüzdanı fln bide ilkte tutan varmı 🤗
Neva_aydn elifff8 bana bı kağıt verdi doktor eşimin ve benim nüfus kayıt örneği bı belge daha vardı bilmiyorum onlar tek
havva_5 elifff8 ben devlet hastanesinde yaptırdım acilden giriş yaptırdı doktorum bana sadece sperm numunesiyle gittim o kadar, acilde işte kimliğe vs bakıyolar ekstra hiçbişi götürmedim ama tabi hastaneye göre değişebilir
Sena1359 elifff8 Ben de perşembe günü aşılama olacağım bu gece de çatlatma iğne vurucam 🥹 tabi bu ikinci aşılamam olacak inşallah olur Allah’ın izniyle 🤲
elifff8 Neva_aydn ne güzel haberleşiriz 🥹 çatlatma oldun demi ben vuruldum 36.saat yani Çarşamba saat 11:00 da ise aşılama olacak
Neva_aydn elifff8 yok vurulmadim bu gece vurucam iğneyi senin kaç mm di yumurtalar benim 22 mm olmuştu bu geceye kadar 23 olur iğneyi vur ertesi gün gel acaba çok geliştiği için mi öyle söyledi
Neva_aydn elifff8 bana saat vermediler yani nette değil zaten bana göre benim sıkıntımda yumurtamin çatlamamasi geçen sene kullandım çatlamadi kiste çevirip torsiyon yaptı ameliyat olmak zorunda kaldım
Neva_aydn Sena1359 inşallah olur inşallah bende bugece vurucam yarın aşılama olucak oda eğer ki yumurta catlarsa
Sena1359 Neva_aydn çatlatma iğnesi vurdukktan 36 saat sonra yumurta çatlıyor diyorlar canım ama bilmiyorum tabi doktorun bir bildiği vardır
Neva_aydn Sena1359 aynen vurdum iğneyi inşallah güzel sonuçlar alicaz yarın sabah hastaneye gidicem rabbim yardımcımiz olsun
elif2346 Benimde yarın lkontrolüm var büyük ihtimal cuma günü aşılamam olur yarın işlem hakkında bilgi verirmisin kolay mı zor mu
Sena1359 elif2346 kolay canım öyle ağrılı acılı bir işlem değil 5 dk da bitiyor biraz dinlendirip gönderiyorlar
Neva_aydn elifff8 acıdı ya biraz hissettim yani şırıngayı boşalttığıjı ağrılarım var normalmi adım atınca kasılıyor birden senin nasıl geçti
elifff8 Neva_aydn benim çok ağrılı geçti içine bişeyler yerleştirirken temizlerken ağrıdı ve kanamam oldu şuan çok ağrım yok yürürken biraz batma oluyo sadece
Neva_aydn yeliz123tr aşkım adı üstünde çatlatma iğnesi yumurta bozukluğu olan hastalara veriliyor tedavi altında olanlara yumurtayı catlatsin diye