zhrrmom Momlife_ hiç eğitime destek duymadan kendim düzenle alıştırdım. Hiç sallmadım. Diş ağrısı hiç çekmedik. Ve sabh 10 a kadar güzelce uyurdu 🌸 şimdi bu bebeğime de öyle bir düzen oluşturmayı planlıyorym 🤗
tembelkiz Momlife_ yok canım rahatsızlığım yok şükür bedenen yani psikolojik olarak şahibeli bir soru
tembelkiz Momlife_ uyuduğum saati es geçiyorum hiç belli olmuyor ama 1 den önce uyumuyorum sabah en geç 7 de ayaktayım yâda sürünüyorum ama uyumuyorum 😂😂😂
_gecekusu tembelkiz of daha uyumadan 2 saate sahur sonra gün tekrar başlıyor şimdi de ben üzülmeye başladım 🥲😂🫠