Merhaba kızlar. 7 haftalık gebeyim. Ben pcoslu olduğum için 3 haftalıkken farkettim hamile olduğumu. İlk 5 hafta sıkıntısızdı. Fakat nedendir ki çocuğun 6. Haftada kalp atışlarını duymak için gittiğim yerde kesemin yeterince büyümediğini ve bebeğimin kalp atışının normalden daha az olduğunu öğrendim. bi hafta sonra gideceğim kontrolde kalbinin durup durmadığına, kesenin normal boyuta gelip gelmediğine bakıp emin olmak isteyecekler gebeliği sonlandırmak için. Ki biliyorsunuz gelişim geriliği varken bu bir hafta içinde istenen seviyeye gelmesi bir mucize. Aynı durumu yaşayan var mı hiç psikolojim alt üst ne düşüneceğim bilmiyorum.