1000114383540251 AhmetGizemBlbl ben kurtköy ersoy hastanesine gidiyorum hamileliğin basından beri şuan 36.hafta oluyor mine hanıma çok gusle yüzlü ilgili bi doktor ben memnunum
Damla________ AhmetGizemBlbl yüzyıl da Doğum yaptım kontrole gitmedim aniden olunca orayı tercih ettik güzel hastane tufan hoca yaptı doğumu tavsiye ederim
Nurten AhmetGizemBlbl yüzyıl hastanesi esra günay bende şuan oraya gidiyorum çok sevimli cana yakın biri rahatlıkla istediğini sorabiliyorsun 😊
Ozlmdz Pendik te cihan tip merkezi var ordaki Cüneyt bey gayet bilgili bir doktor. Yalnız baya kalabalık oluyor o doktor. Muayene ücreti de 75 TL
Gulsum94 Damla________ şuan bende yüzyıla başladım muayenelere hale hanım çok tatlı bir doktor fakat Doğum için çevremde orada doğum yapanlar önermiyor siz ne düşünüyorsunuz
Gulsum94 Damla________ Doğumhanedeki ebelerin ilgisiz Doğumdan sonrada pek ilgilenmediklerini yapılan tahlillerde eksiklik olduğunu söylüyorlar endişelendim
Damla________ Gulsum94 hiç alakası yok çok güzel ilgilendiler ben çok memnun kaldım olması gerektiği gibi işlerini yaptılar Güler yüzlü şekilde