ecemciik Kızlar özellikle bacaklarım ve diz kapaklarımın arkası çok fena kaşınıyor, bir de akıntım var ki durmuyor 🤦🏻♀️ Soz düzlükte oluyor mu böyle acaba, ay ben hayırlısıyla bi doğursaydım 🤦🏻♀️😅 Nasıl geçecek bu kaşıntı?
kubraturkkoc ecemciik cilt kuruluğunuz artmış olabilir bol su içip bolca nemlendirici sürün bence faydası olur
ecemciik kubraturkkoc biodermanın atoderm kremini kullanıyorum, su da tüketiyorum ama yok deli gibi kaşınıyor
ecemciik hicrankvckk kan ve idrar verdim, Perşembe günü de kontrolüm var, hayırlısıyla bi doğursaydım. Bi yandan da nefes darlığı, çarpıntı ve nabız problemi yaşıyorum, inşallah sezaryene alalım derler de bebek de bende sağlıklı bir şekilde doğarız 😅🙏🏻
hicrankvckk ecemciik sonuclar temizdir inşallah kolestaz sıkıntılı zaten Allah korusun varsa hemen alırlar benimde öncekinde aşır kasıntı vardı sonuclar temiz çıktı ana doğurana kadar kasıntı mahvettı 3 sene gecti o zaman kasırken bacaklarımdaki yara izleri hala duruyor
ecemciik hicrankvckk ya bende yara var ama zamanında apartman ve evler pirelendi, o yüzden felaket kaşıntımız olmuştu o zamanlardan kalan yaralarım var evet, ama bu kaşıntı çok başkaymış ya
hicrankvckk ecemciik gebelikteki bambaska kolestaz olmasında dogurunca kasıntıda otsmayik gidiyor dogurdugum güne kadar vardı
ecemciik hicrankvckk İnşallah geçer ya, çünkü özellikle bacaklarım ve diz kapaklarımın arkası çok fena, gün içerisinde de sırtım kaşınıyor, uyuz gibi geziyorum evde 😅