rvsss oyyy yavrum nasıl tatlı görünüyor kemik yapısı falan cok zarif bir cocuk olacak gibi maşallah. Bana da 11+4’de doktorum kız tahmininde bulundu. Keni kliniği güven veriyor bana. 13+2’de mahalledeki bir yere gittim devletten bozma biraz bana erkek dedi ama kesin gibi görünmedi paylaşsam bakar mısınız?