saadetsrmt bende de olmuştu bende o sancılar için acile gitmiştim 32.haftada bebeğin kalp atışları çok yüksek çıkmıştı serum ilaç falan vermişlerdi 3 saat sonra normale dönmüştü 34.haftada aynı sancılarla gittim yalancı sancı dendi benim de ilk gebeliğim zaten doğuma da az kaldığı için rahim ve bebek kendini doğuma hazırladığı için o sancılar kasılmalar oluyor demişti