Hamileyim 13+3 günlük herhangi bir bulantım olmadı cok fazla 11 12 haftadan sonra hiç Orucumu tutuyorum Allaha şükür ama son randevumda sormayı unutrum bir sonraki randevum 16 martta oruö tutarken her hangi bir zorluk cekmiyorum sadece yemeğe yakın açlık oluyor kısa sürüyor ezandan sonra 2 l 2,5 litrw su içiyorum ama yinede tereddütte kaldım