nevinbulyaman 3 hafta oldu en son son doktora gideli ve ben bebeğimi çok özledim yarın sabahı sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
eed21 nevinbulyaman Merak etme son ayda istemediğin kadar hastaneye maruz kalırsın 😂 kalp atışlarını dakikalarca dinlersin görürsün. Tabi ki memnunum halimden ama son ay çok yoruyormuş insanı. Rabbim bize bağışlasın kucağımızda izleyelim inşaAllah
gvnrzz nevinbulyaman benim de 3 hafta oldu. Bir sonraki kontrolüm detaylı ultrason ama valla ben de diyorum öncesinde yine gitsem mi hahahahah hem özlüyorum hem merak ediyorum her sey yolundamı diye sabredemiyor insan heleki yüzü gözü netlestikten sonra
nevinbulyaman @eed21 Rabbim bizlere bağışlasın sağ salim alalım kucaklarımıza inşallah 🌸 bu arada cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz
eed21 nevinbulyaman Amin inşaAllah ♥️ 12. Haftada hem kadın doğumcum hem ikili için detaylı ultrason yapan perinatolog erkek gibi ama diğer kontrolde kesinleşir dedi 16. Haftada erkek olduğu netleşti
nevinbulyaman @eed21 anladım canım benim bide onun için sabırsızlanıyorum bir an önce öğrenmek istiyorum😍 😅