priencessgirlmom Kızlar bana yarın iftar için hazırlayabileceğim yemek önerileri verir misiniz? Malum ben oruç tutmuyorum ama eşim oruç tutuyor yarında kızımın ve benim hastane randevumuz var akşam 4 te kızımın randevusu. Benimde 2:30 da bende eşimin evdeki ilk iftarı olucak dışarıda değil de evde olsun istiyorum ama şimdiden ne yapabilirim ya😀 lahana sarması ve börek geçti aklımdan ama şimdiden börek yapsam hamur olmaz mı
demirrleydi_ priencessgirlmom dediğin gibi sarma olabilir bide yapacağın böreğe bağlı tepsi böreği yapsan yumuşayabilir ama gül böreği yapsan bişey olmaz bence şimdiden nohut ya da fasulyeni kaynatabilirsin yarın direk soslarsın
Cansuuuucan priencessgirlmom çorbanı yapabilirsin bence mercimek yada ezogelin olabilir eve gelince ısıtırsın direkt, biber dolması yapılabilir, havuç tarator yada cacık yapabilirsin yanınada. Bulgur pilavı patlıcan oturtma yapabilirsin ben patlıcanları fırına atıyorum o esnada kıymalı harcını pişiriyorum yemek yiceğimiz zaman ikisini birleştirip bi müddet fırınlıyorum hem sıcak oluyor hemde mis gibi fırın yemeği cacıkta olur bunun yanına hepsi bu akşamdan da hazırlanabilri gibi geldi bana 😅
krizantemmm priencessgirlmom hazır yufka ile soslu bir börek yaparsanız birşey olmaz sosunu çeker daha güzel olur, biber dolması yapabilirsiniz, çorbanızı yapabilirsiniz, karnıyarık olabilir, havuç soteleyip kaldırabilirsiniz yarın yoğurtlarsınız çeşit olur.
priencessgirlmom demirrleydi_ ya açıkçası evde etim yok yarın da çıkamıcam böyle et gerektirmesin diyorum eşimde nohut yada fasulyeyi etsiz sevmiyor😀 ya el açması tepsi böreği düşünüyorum yapsam hamurları diye de korkuyorum
demirrleydi_ priencessgirlmom tepsi böreği hamur olur evet gözleme yap sende yarın ısıtırsın el açması yemek seçen eş hiç sevmem 😂 yapacak yemek bulamıyor insan
priencessgirlmom jennefer tek sarma eşimi pek kesmez yanına da bir tepsi böreği dedim mesela patatesli el açması şimdiden yapsam hamurlaşır mı
priencessgirlmom Cansuuuucan ya benim şuan evde et yok aslında sıkıntım o 😀 o yüzden börek daha çok yattı aklıma yarın gündüzde evde işlerim var birde gece uyuyamadığımdan sabah geç uyanıyorum 2.30 a kadar hiçbişe yetiştirememiş diye şimdiden yapıp kaldırsam dedim 🥹
Cansuuuucan priencessgirlmom börek mantıklı ben bayılırım mesela her öğün yerim ama benim eşim akşam yemeğinde helede oruçluysa börek varsa ee yemek ne yicez der 😂😂 eğer sizin böyle bi sorununuz yoksa yapın gitsin mis gibi olur
jennefer priencessgirlmom yok hamurlaşmaz bir posete geçirip dolaba koyabılırsın patatesli yapacaksan çiğden mi koycaksın içini öyleyse suyunu sık iyice
priencessgirlmom Cansuuuucan benimki de herşey yemez ama börek sever şükür 😀 ya el açması yapıcam da şimdiden yapsam patatesli acaba hamurlaşır mı sabah pişirsem
Cansuuuucan priencessgirlmom yok hamurlaşmaz üstünü streç filmle kapatırsan buzdolabına koyarsın hiç bişi olmaz patatesi haşlayıp koyacaksan biraz soğumasını beklesıcak olursa hamuru ıslatır çiğden koyacaksanda rendeleyip suyunu sık sulandırmasın 🙏🏻 ellerinize sağlık 🙏🏻
priencessgirlmom jennefer çok sağol canım hayır Çiğden değil kavurup yapıcam tavsiyen için teşekkür ederim 🌸
priencessgirlmom Cansuuuucan sağol canım çiğden değil kavurur koyarım 🌸 tavsiyen için teşekkür ederim 🌸