pnarbyrk kanuni yi asla önermem. İlk doğumu orda yaptım. Cahildim. Gelen giden asistan açıklık var mı diye parmaklıyor, gebeler bi alanda duruyor. Nst için yatırıyorlar. 5 dk kalkmana izin veriyorlar o kadar. Sancını yatakta çekiyorsun. Doğum başlayınca, ıkınma gelince doğumhanede götürüyorlar falan..