İki ay önce kürtaj olmuştum , üstüne bir kez adet gördükten sonra takvim yöntemine göre korunuyordum. Yumurtlama döngüm değişmiş sanırım. Geç döllenme gibi bir şey olmuş. Son adet 20 Ocak. Bugün gecikmemin ilk günüydü erken belirtilerden hissedip kan testi verdim 27 çıktı . Sat a göre çok düşük bir değer , geç döllenme olan var mı bu şekilde sağlıklı ilerleyen. İki gün sonra tekrar beta vereceğim. Öncesi kürtaj olduğu için sağlıklı ilerler mi diye çok korkuyorum 😔😔