Kızlar şimdi size soruyorum adet günümden 7 8 gün önce sanırım ilişki yaşadık korunmadan adet tarihimfen 13 gün geçti 9 gün geçmişken test yapmıştım negatifdi bugünde leke tibi geldi devamı yok sümüksü yapıda geliyor peçeteye çok küçük küçük sizce adet mi olucam ama sökülürdüm sabahtan akşama yoksa hamilemiyimdir yorum yapın lütfen