Bende de oldu annelerim o durum kalçadan batar gibi belim o kadar ağrıdı ki anlatamam yatsam yatırmıyor yaslasam geçmiyor sızı şeklinde… ayrıca oturtmayan kuyruk şokumu ağrısı çocuk genişledikçe pelvikkemiklerimiz de genişliyor aslında ama zamanla geçiyor biraz sabretmemiz gerekli sanırım ben hiç hastaneye gitmedim ama bende nispeten azaldı 20. Haftadayım ben şimdi. Ara ara hala yaşıyorum ☹️ sanırım plesanta arka oluyormuş bu tip ağrılarda ve de çocuk biz farketmesek de omurgamıza baskı yapıyor hareketleri ile onun ağrısını çekiyoruz 🥹 bende öyle çünkü bende plesanta arkada ve hareketleri ben erken hissetmeye başladım.. 15. Haftadan beri balon patlaması şeklindeydi şimdi gündüz de bile hissedilen hareketler var.. allahım dirayet versin kötü düşünmeyin bol yürüyüş yapın dayanamadığınız noktada parol için bence( ben öyle yaptım zaman zaman dayanamayıp) 🌸💕 sağlıkla gelsinler ❤️🧿