denizhelensarpberat Sizlerede durduk yere ağlama geliyor mu aklıma olur olmadık duygusal şeyler getirip ağlıyorum hamilelik psikolojimi kalıcı olarak ins bozmaz
besim96 denizhelensarpberat ben normalde herşeye ağlardım, hamilelikten beri herşeyle dalga geçip gülesim geliyor
minikcivciv89 denizhelensarpberat benim 29. Haftadan sonra başladı şimdi ara ara oluyor normalde iyiyim ama şükür 35 haftadayim
tuba_grz denizhelensarpberat off bende böyleyim ve o kadar takıyorum kiii bi insan her zaman ağlar mıı yaaaa
minikcivciv89 besim96 🤣🤣🤣bende öyleydim normal hayatta hemen ağlarım ama yinede çok dalaga geçip gulen birisiydim simdi 29. Haftaya kadar gayet iyiydim sonrası aklıma geliyor ağlayacak bişeylwr buluyorum 35. Haftadayım bakalım arada atak şeklinde geliyor aglama
gulsahtekeli23 Ben doğumdan sonra ilk 1 yıl çok kötü oldum. Sonra psikoloğa gittim de öyle düzeldim. Çocuğu kucağıma bile almak istemiyordum
denizhelensarpberat gulsahtekeli23 galiba ben şimdiden başlıycam uyku düzenimde kalmadı mide yanmaları vs bulantı arada gidip geliyor bünyemiz mi kaldırmıyor ki anlamadım vallahi