Prensescik iki ismi kullanmayacaksanız zaten yakışmasını düşünme bile canım direk kutay istiyorsanız koyun yani güzel
İsim sizde hep kutay diyecekseniz boşver koy gitsin uyuma bakma derim kullanmayacaksan. Arkadaşımın kaynanası varya ölen kocası için baktı isim konuşmayacak rüyamda gördüm dedi yine koydurdu ismi Fatih miş rahmetlinin adı Fatih uras koydular ama asla Fatih demediler çocuğa