Kev Kizlar 2 gün sonra kızımla kavuşuyoruz nasipse çok heyecanlıyım 2.sezeryanim.olacak.bugun biseyi farkettim bebis 2 haftada geri geliyor boy baş bir sknti olur mu var mı böyle olan doktorda bişey demedi
Edacck Kev benimde 2.sezeryanim haftaya inşallah. Uyluk kemiği 2 hafta geride digerleri uyumlu. Kilosu da iyi. Doktora sordum önemli degil geride olması dedi yine de kafaya takıyorum