Merhaba sevgili annişler,
Oğlumun adı Kıvanç 🌸 simdiler de supriz yumurtama hamileyim henüz cinsiyet belli degil 9 haftaligiz 😅 gönlüm erkek evladı tattığım için kız istiyor (Defne🙏❤️) ancak erkek olursa henüz içimize sinen bir isim bulamadık.
Öyle osmanlı isimleri falan sevmiyorum 😅
Anlamı ağır bir isimde yüklemek istemem, fikirlerinize açığım 🤗