Merhaba ben ilk başta oraya gidiyordum sonra fakülteye geçiş yaptım. Ordaki doktorumdan memnundum fakat muayene süresi çok kısa eşimiz yanımıza alınmıyor vs birde gebeliğim riskli olunca fakültede hocaya gidiyorum. Devletteki doktorum Murat hakan aydın’dı kesinlikle çok iyi ve ilgili bir doktor yani devam etseydim orda onunla devam ederdim özel doktoru gibi herşeyi anlatıyor ama dediğim gibi benim sürecim farklıydı. Birde sanırım normal doğumda kendi doktorun girmiyo o an nöbetçi kimse o oluyor. Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama erken haftalardaysanız eğer belki şehir hastanesine denk gelirsiniz doğum taşınacak çünkü. Orda tek kişilik odalar vs varmış