Gulhacolak bende 40+0 da doğum yaptım gece suyum geldi ama o gün içinde sürekli idrara sıkışıyordum Ama aynı şekilde 1-2 damla geliyordu . Gece de suyum nişanım geldi ertesi gün 40+1 de doğum yaptım açılmam ilerlemediği için 1 gün sancı sonunda sezaryen doğum yaptım