serem34 hayır ya bende hiç bişey olmadı vallahi bazıları çatı muayenesinden sonra doğum başladı falan da yazmıştı bende hiç bişey ne ağrı ne sızı ne lekelenme nede farklı bişey olmadı normal vajinal ultrason gibi bişeydi onda sıkıntı çekmiyorsan çatı da ona benziyor sıkma kendini olanlar da olabilir bilmiyorum benim ilk gebeliğim çokta korkarak olmuştum sıkıntı olmadı bende yani şuan 36 haftalık oldum sıkıntı yaşamadım 2 haftadır