Kızlar selam benim 3 düşük oldu 6-5-8 haftalıkken düştüler rahim filmi çektirdim T şeklinde olduğundan histeroskopi ameliyatı oldum birde öncesinde eşimde sperm kalite düşüklüğü vardı ama doktor hamile kalabiliyorsun spermle ilgisi yok dedi ama diğer gittiğim doktorlar spermden dolayı demişlerdi baya şaşırmıştım. Ama bu gittiğimiz doktor normal kadın doğumdu diğerleri tüp bebek doktorlarıydı. Neyse sonra rahim şekli düzeltildi. Tekrar hamile kaldım 4. Sü de 19 haftalıkken kalbi durdu. Bugün birisiyle karşılaştım hastanede spermden kaynaklı dedi benimde başıma geldi sperm kalitesiyle ilgili dedi bebeği genetiğe gönderip baktırmışlar ben genetiğe göndermemiştim. bende acaba aşılama yaptırsam olur mu diye düşündüm süreci bilenler anlatabilirmisiniz lütfen tüp bebek mi aşılama mı yaptırmalıyız? Aşılama da da sağlıklı sperm alınıyordur herhalde o yüzden aşılama yeterli olur diye düşünüyorum hamile kalmamda sorun yok çünkü sağlıklı sperm ve yumurta lazım sadece.