1oglanannesi Bebeyimin kilosu 1567 çıktı sizlerde nasıl çıkmıştı ? Doktorum iyi dedi kilolu bebek olmıycak ama dedi 38 haftaya kadar 3 kilo olsa iyi olur dedi yemene dikkat et dedi sizlerde nasıldı ? Veya böyle olup doana kadar 3 kilo olan bebek varmı?
hllvrl 30+4 1630 gramdı ve gayet normaldi. Şu an 37 yim 3 kiloya geldi sayılır. Ortalama bi bebek yani sizinkide. Ne kilolu ne zayıf tam idealde.
mom_51 Kilo işi değişiyor bacı ya. Benim kızlar hep zayıf doğdu ama yani 2900 falan. Şimdide oğlana hamileyim bu gün 29+5 im 1400 ölçüm yapıldı. Doktor benim yapım minyon olduğu için ideal kilo dedi. Eşimde minyon bu arada