angelmother Kızlar 6 Şubat’ta ikili tarama verdim ama dosya açılmış sonuç çıkmamış bugün 23 ü çok mu uzun sürdü devlet Hastanesi’nde verdim kan tahlilini sizin ne kadar süre de çıktı geç olması sıkıntı anlamına mı geliyor acaba
ebrudefnee angelmother kontrole gittiniz mi e nabızdan baktıysanız bazen düşmeye biliyor 2 gebeliğimde de devlette yaptırdım ortalama 10 günde çıkmıştı
Dryglgl Benim yaklaşık bir haftada çıkmıştı ama tahlillerim kısmında görünmüyor ziyaretlerime girin e nabızdan ordan perinatolojiye gittiğiniz muayeneye detay görüntüle diyin orda görünüyor benim tahlilim de