kvsrgkhn SAT a göre normalde 35 haftalığım ama cuma günü gittiğimde doktor bebeğin kilosu için 2155 Gr dedi ve bir hafta geriden geliyormuş , haftalık kontrol edelim artık dedi ,bakalım bu hafta kahvaltıdan önce iki kaşık keçiboynuzu pekmezi içiyorum sabahları peynir ve yumurtami hiç ihmal etmiyorum normal diğer şeyleri de yiyorum ,ara öğünde bir bardak süt ve ceviz, çiğ fındık ve badem , hurma veya incir yiyorum , akşam yemeginde salata ve et olmasına dikkat Edip normal yemeğimi de yiyorum , gece de yatmadan bi yarım saat bı saat önce yoğurt yiyorum , inşallah düzgünce gelişir bebeklerimiz . Bir de doktor vitamin ve kan ilaçlarını hiç ihmal etme ,suyunu da iki litreden az içme dedi ,onlara da dikkat ediyorum , dinlenirken de hep soluma yaslaniyorum kan akışı daha iyi oluyormuş öyle .