nigar7777 Kizlar merhaba..ben ayin 20i adete 4gun kala testim silik cikti diye kan verdim 15.7 cikti. O gunden test yapiyorum git gide koyulasiyo. Resimi atiyorum sizde bakin sizce varmi gebelik.
bmkl nigar7777 Evet hafif var beta zaten referans üstünde çıkmış inşallah çok çok yeni hamilesindir ve tekrar kan verdiğinde tam olması gerektiği gibi yükselir 🙏🏻