Kızlar bi konu hakkında fikrinize ihtiyacım var durumu kısaca anlatayım.
İkinci cocuguma hamileyim ilk çocugumun adı aras metin. Metin kayınbabamın adı isteyerek koyduk yani kimse bizi zorlamadı eşim daha cok istedi bende onu kırmak istemedim kabul ettim. İkinci cocuk olursa ismini ben koyacam dedim eşimde bunu kabul etti. Şimdi cocugum yine erkek olacak gecenlerde kayınvalidem metehan ismini cok beğenıyorum dedi ama benım aklımda ki isim yağız alp. Kv metehan dedijten sonra bende içimden düşünerek aslında buda güzel dedim yani koymaya niyetim var gibiydi ama yağız alp e daha cok ısındım. Kv de bi türlü yağız alp i demıyor aklında tutamıyormus hep metehan falan dıyo anne cocugun adı yağız alp olacak dedim aman onu aklımda tutamıyorum metehan diyorum dedı bende neyse bısy olmaz alısırsın dedım. Şimdilerde alıştı ama yağız alp dıyebıliyor. Eşimde ısım konusunda hıc karısmıyor ne istersem onu koyacaz ama o da metehanı ıstıyor cunku ilk çocuğun adına uyumlu dıye. Bende ister istemez iğrelti oldum metehanı beğenıyorum ama koymak istemiyorum ikilemde kaldım metehanı koyarsak kv akrabaların içinde falan dıcek ben metehanı beğendım çocuklarda uygun gördü koydu dıyecek yani kotu bısey yok ama ben bıraz gıcık oldum cunku hiç yağız alp demıyordu bende bozuluyordum. Bi de eşim dıyor ki yumuşak g yurt dısına çıkarsa problem olur pasaportta falan dıyo sizce ne koyayım isim önerir misiniz