elifcemerve şöyle ki yaşadıklarımdan dolayı böyle söylüyorum, bir kez kendi özelde ki doktorum çatı muayenesi yaptı, bir kezde acile gitmiştim bulantı tansiyon çıkması sorunuyla o yaptı.ikisinde de lekelenme olmadı. Ama artık haftam ilerliyor bebek gelmiyordu doktorum alttan muayene edicem uyarıcam biraz acır hatta kan gelir korkma doğumu başlatmak için yapıyorum dedi. Sadece o gün ara iç çamaşırı da kan görmüştüm bende