tazenne Kızlar bugün doktora gittim. Geçen hafta doktorumu değiştirmiştim. Takipçi. Olduğum doktor sürekli sezaryen odaklıydı. Bebeğin kafası büyük kilosu şöyle suyu az plasenta şöyle böyle diyordu. Başka doktora gittim. Bu ikinci gidişim. Bugün çatı muayenesi yaptı 1.5 cm açıklığın var. Herkes 1 doğuruyorsa Senin bu çatıyla 2 doğurman lazım dedi 😊 Bu güzel bişey demi sancı hissetmiyorum sadece adet ağrısı gbi. Ufak ağrılar oluyor arada. Ama açıklık var. Bu durumda ne yapmam lazım kızlar ne önerirsiniz. Normal doğum istiyorum evet ama bir korkmadım da değil ya🤭
cokkasmabeabi tazenne korunmasız ilişki, bol hareket, merdiven inip çıkma, comelme, ahududu yaprağı çayı, adaçayı, hurma bol bol
rubyyyy Bende 37+1 doktor 1 cm açılma var çatın iyi yumuşama da güzel dedi yürüyüş ve hareket önerdi korunmasız ilişki ile ananas hurma çok faydalı dedi ve su içmeyi aksatmaaa