MommyToBee_ tabiki şeker hastalığı zor ama bence gebelik şekeri daha zor, yani ben zararı kendime veriyor olsam küçük kaçamaklar yapabilirim belki ama bebek varken ince eleyip sık sokuyorum, bir lokma fazla yemiyorum saati şaşırmıyorum ve bunlara rağmen düzelmemesi gerçekten motivasyon düşürüyor, bebek büyüdükçe insülin ihtiyacı da artıyor yani benim insülin dozu her gün artıyor, benim endokrin doktorum çok güzel birşey söyledi “neden endişeleniyorsun neden motivasyonunu düşürüyorsun ki, bilinmeyenden korkulur, şekerin varlığı bilinmiyorsa kork bilinenden korkma biz gerekli önlemleri alıyoruz vs” benim psikolojimi yükselişe geçiren bu oldu