esrafi5 esssss1960 evet canım küçüldüğünü görünce banada bıraktırdı yanlış hatırlamıyorsam 22 veya 23 haftada bıraktık
esrafi5 esssss1960 yok canım yani doktora sormadım hiç şuan 1 cm falan sordum izin verdi her saat başı durdum 15 dk yürüyüş yaptım kolaylıkla yaptım yolculuğumu ama büyükken hiç sormadım siz danıştınız mı