nkrk _gecekusu @“_gecekusu” iki hafta önce gitmiştim yine bu şikayet sebebiyle progestan verdi akıntım durdu sonra yine başladı
ks_k 29 haftalık hamileyim kahverengi akıntım var normalmi yaşayan var mj nst de sancı değerler normal
ks_k Ben çok korkuyorum iki gündür başladı ilk gebeligimde böyle bişey yaşamadım yarın doktora gidecem sancı olmadan acilma olur mu
zelsi Dünden beri kahverengi ipliksi akıntı vardı bugün renk daha koyu ve içinde kanda gördüm 30+2 haftalıgım acaba nişan falan mı
Melodimm zelsi Nişan olduğunu düşünmüyorum.Ama bu durumu doktora söyleyin gebelikte her kanama önemli.