Aylingizem Kaçıncı ayda çatlak kremi kullanmaya başladınız arkadaşlar ve hangi kremi nasıl kullandınız 🙏🏻
esractn Aylingizem ben 20.haftaya girdigimde kullanmaya basladim. Bebe yağı ve vazelin kullanıyorum suan.
Vildanpasal61 Aylingizem Ben şuan zeytinyağı ile masaj yapıyorum 22+6 haftamdayım sağlık ocağındaki Ebe Hanım bana çatlaklar için Phytolastil jeli önerdi henüz almadım ama alacağım ayrıca bebek yağıda kullanabileceğimi söyledi şuan zeytinyağı ile idare ediyorum 😊
anapanda12 17. Haftadan beri karnımı sırtımı ve göğüslerimi doğal zeytin yağı ile masajlıyorum ama kantaron yağı da iyi geliyor diye biliyorum onu da kullanmıştım bir ara doğal ve kimyasal içermeyen yağları tercih edin derim ama yine de siz bilirsiniz