Eminetolga5559 Kızlar dün gece eşimle cinsel birliktelik oldu bu sabah da hafif kahverengi lekelenme var bu normal mi ikizlerim olacak kalp atışı için haftaya çağırdı aynı durumu yaşayan var mı çok korkuyorum
Melodimm Eminetolga5559 Kalp atışı duyana kadar ilişkiyi durdursaydınız keşke hatda bazı doktorlar ilk 3 ay önermiyorlar.Doktorunuza söyleyin.Bu aylar her leke önemli.
sevaldqn1 Eminetolga5559 bu aylarda doktorlar ilişkiyi önermiyor isterseniz acile gidin düşük riskiniz vs varsa ilaç başlanır
Eminetolga5559 Melodimm doktorun bana hiçbir şey söylemedi o yüzden biraz korkuyorum açıkçası bir şey olur mu acaba
cerenburak Eminetolga5559 ne olur ne olmaz mutlaka git benim doktorum hemen cagırmıştı muayeneye lekelenme oldugunu söyleyince en azından icin rahatlar stresle yaşaman daha kötü
Melodimm Eminetolga5559 Olmaz insAllah bende lekelenme yaşadım doktora gitdim ilaç başlatdı sizde bir gidin isterseniz.
Eminetolga5559 Melodimm sevaldqn1 cerenburak Bugün zaten ultrason randevum vardı alttan bakıldı sonra doktorum birşey olmadığını söyledi ciddi bir durum yok dedi ama artarsa kanama ya dönerse gel dedi ben aynı durumu yaşayıp normal süreç geçiren var mı merak ediyorum progestan fitil kullanıyorum bide