5 gün Klomen kullandım bugün 12. Günüm doktor solda 23 mm olduğunu her an çatlayabilir dedi sağda 3 yumurta var dedi ama boyutlarını söylemedi. 23 mm yumurta kiste dönüşür mü sevineyim mi üzülüyeyim mi bilemedim. Ben her ay zaten düzenli yumurtlar ve çatlardım sadece döllenme olmuyordu bu ay o ay olcak mı acaba 8 aydır ha oldu diyorum yine olmuyor