melike0610 Merhaba adetim baya geçti beta 1.6 rahim de kalinlasma var dedi doktor ama eşimle ilişkide kan geldi
mucizebebekkk589 melike0610 canım baya geçti diyorsun 1.6 negatif. Bu ay geç yumurtlama olmuş olabilir o yüzden kalındır rahim duvarın. Pcos başlangıcı varsa ondan da regl gecikebilir
ecemciik melike0610 0-5 ise negatif 5 ve üstü ise pozitif diye biliyorum ben, benim ilk beta 10.11 çıkmıştı sonra katlanarak arttı
mommygirlboy Ben reglime 4 gün kala kan verdim beta 1.5 çıktı reglim birgün geçti test yaptım pozitif çıktı sonra beta verdim ilk betam 260 larda cıktı arttı sonra
duygutuna5 mommygirlboy bende reglimden 3 gün önce verdim 1den düşük çıktı eğer regli olmazsam artma ihtimali var mı yani
Minnakminik mommygirlboy benim aşılamadan 12 gün sonra 2.42 çıktı doktor 3 gün sonra tekrar bakalım dedi cumartesiyi bekliyorum.