Kızlar 34 haftalık hamileyim. Cuma günü aylık rutin kontrolüm vardı. Kan ve idrar verdim bugün sonuç almaya gittiğimde sonraki kontrole ne zaman geleyim dediğimde doktor 4 hafta sonra dedi 😅 sonra hocam ama ben 34 haftalık hamileyim ya dedim. Daha sonra hala pardon iki hafta sonra gel ya dedi. Ama oradaki bazı bayanlara 34 ten sonra haftalık gel diyen doktorlar varmış biraz sohbet ettikte. Varmı etlige takipli olan normalde bu haftadan sonra nst Ler başlamıyomu normalde?