ilknurbzkrtt Kızlar bende kemik erimesi var ama en son gebelikten önce gittiğimde baya gerilemişti şimdi 20. Haftadayım sol kalça kemiğim acayip ağrıyor çok yürüyünce eğilip kalkarken ne yapsamm bişey batıyor saplanıyor gibi normal mi 🥹🥹
esrafi5 ilknurbzkrtt bende aynı bende de bel fıtığı var bazen kalçamdan öyle bir ağrı giriyor ki beni kitliyor o an olduğum yere oturuyorum geçene kadar bekliyorum başka türlü hiç geçmiyor ben çözüm bulamadım oturup kalkarken baya zorluyor bazen bende 24.haftadayım
dgngr ilknurbzkrtt o uyurken oluyo. Benim de öyle oluyo. Tek tarafıma yatıp uğrandığımda bebeğin ağırlığıyla beraber oradı ağrıyo. Yeni keşfettim ben de
ilknurbzkrtt esrafi5 bende 2 hafta sonra kontrole gideceğim ne diyecek bakalım kadın doğum doktorum belki magnezyum başlatır fena ağrıyor😭😭
ilknurbzkrtt dgngr hep sola yatın dediler sola yattık sosyal medyada öyle duydum birden uyanınca böyle oldu 3 gündür bu haldeyim artık sağıma yatmayı denicem 🥲🥺
ilknurbzkrtt dgngr evet bende yururken ve eğilirken oluyor resmen bişi saplanıyor kemiğime yatarken sıkıntı yok da 🥲 üstüne çok oturunca felan fena