jennefer Kızlar ben 19+5 haftalıgım tam olarak hareketleri hissetmiyorum ama iki gün önce falan ara ara bi kıpırtı hissediyordum iki gündür hissetmiyor gibiyim normalmi bu ya kontrolumede daha var korkuyorum
cansuu05 jennefer normalde bu haftalardan sonra daha net hissedersiniz. İçiniz rahat etsin isterseniz doktora gidebilirsiniz
fsenaa Melodimm ay bende 19 da hissettim 20. haftdayız suan hic hissettim bi kere hissettiğim için de şimdi anormal diyorum size de mi öyle oldu
Melodimm fsenaa Benim öyle olmuştu bunu çok yaşayan anne var bende korkmuştum işte neden tepki yok diye ancak normalmiş 21 de hissedersiniz merak etmeyin.
selma128 jennefer benimde bikac gun bazen kipirdamiyordu kafayi yiyordum iki gundur masallah hareketli surekli yemek yiyin hareketlenir inşallah