Merhaba şuan 35+6 gebeyim ama bebeğim 32 hafta uyumluymuş sancılarım var ve serviksim 1 cm düşmüş, suyuda az kalmıldoktor doğumdan sonra küveze girer dedi suanki bulunduğum hastanedede y. D. Yoğun bakım var ama yer yok kağıt imzalattırdılar herhangi risklere karşı, bu şekilde doğum yapan bebeği yanına gelen var mı yada küvez süreci nasıl başka hastaneye transfer olan varmı