Mutlubebegim şuara hafifledi iki gündür , haftasonu baya kasık ve karın ağrım oldu
Acaba hafiflediğine göre yerleşti mi iyice diye düşündüm
Evham da yapmak istemiyorum bazıları hiç hissetmiyorlar ilk zamanlar hamileliği
Cuma gidicem inşallah hayırlı haberlerle🙏🏻