softanne Kızlar 37+0 olduk bugün kontrolüm vardı ve bebeğin gelişiminin iki hafta geride olduğunu öğrendim moralim çok bozuk kilo alması için ne yiyip içmem gerek ne kilo aldırır bebeğe
Fuunndaaa softanne benimde bebeğimin karın çevresi gerideydi bir hafta her akşam et balık tükettim 1 aylık var 20 güne düştü gelişimde, mısır gevreği gibi ürünler sağlıklı kilo aldırmaz hayvansal ve bitkisel protein tüketin yeşil mercimek ıspanak vs gibi onlarında faydası çok
Aysgulgndz softanne hergün bir muz bir kivi düzenli tüketin birde elenatal 2 vitamini var ondan alın günde 1 için
softanne Alpker @Melismelo @fgormez @pnarbyrk @Fuunndaaa @Aysgulgndz @[silindi] Teşekkür ederim kızlar🫶🏻 deneyeceğim inşallah faydasını görür bebişim 🤲🏻🥺
Melismelo Ben mide yanmasından dolayı haftalardır mısır gevreği granola vs yiyorum en cokda geceleri, cünki sütü bardakda icemiyorum birşeye katarak anca.. ve bu sanırım bebeğe kilo yapmış 3 hafta önden gidiyor buda beni korkutuyor normal doğum olucak kilosundan dolayı bıraz tırsıyorum 37+0 oldum bende
[silindi] softanne muz kaşar peyniri kefir çiğ kuruyemişler. Protein ağırlıklı beslenmeye çalışın bir de
gokce_96 softanne Muz, tahin, patates, havuç , kaşar peyniri, yumurta ve sütlaç diye duydum. Ben de hergün muz kaşar peyniri yumurta ve tahin yerim mutlaka